Story Marketing stories 7: van verhaallijn naar communicatiemix

Story Marketing stories 7: van verhaallijn naar communicatiemix

story marketing stories 7: van verhaallijn naar communicatiemix

Een organisatie is bewust of onbewust constant bezig met het bouwen van een reputatie, autoriteit en een verhaal. The Robins luistert naar het huidige verhaal. Als we dat snappen kunnen we aan de slag om dit verhaal helderder en sterker te maken. Soms is het oorspronkelijke verhaal verloren gegaan of juist totaal niet meer passend. Daarom zoekt The Robins samen met de klant in de startfase naar het doel, oftewel: Waarom zijn we hier op aarde als organisatie, wat is het probleem of de behoefte die we invullen. Daarin schuilt het fundament van het hoe en wat we later gaan invullen in de communicatiemix en het maken/optimaliseren van zaken als de website, socials, persberichten, video’s, whitepapers, nieuwsbrieven en een videoserie als deze. Verhalen zijn er altijd, ze moeten alleen naar boven worden gehaald en duidelijk worden rescript.

De belangrijkste boodschap van deze videoserie is dat we samen werken aan een goed verhaal wat verduidelijkt waar een bedrijf voor staat. De structuur in je verhaallijn en het inzetten van de huidige technieken over contentmarketing maakt een organisatie de ultieme helper voor haar helden!

Met deze laatste woorden komt er een eind aan de videoserie: Story Marketing Stories. Vond je dit nou nuttige informatie en zou je hulp kunnen gebruiken bij de marketing- en sales aanpak van jouw bedrijf? Neem dan contact met ons op door hier te klikken. Wij staan klaar om jouw verhaal te horen, aan te scherpen, aan te vullen en via de passende kanalen weten over te brengen.

Geen reactie's

Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.